Prázdny košík
 
×
 x 

Prázdny košík

EPOS

Komentovaný ZÁKONNÍK PRÁCE 
pre všetkých zamestnávateľov
i zamestnancov.

 

Publikácia

  • ZBROJNÝ PREUKAZ - Príprava na skúšku 
    odbornej spôsobilosti

  • Predpisy pre poľovníkov a lesníkov

  • Odborná príprava na skúšky odbornej
    spôsobilosti pre SBS

      Publikácie

  • PSY – Kynologický náučný slovník

  • Poľovné psy

  • Spoločenské psy, teriéry a chrty

Bohato ilustrované publikácie obsahujúce informácie o vývoji plemien
poľovných psov, spoločenských psov, teriérov a chrtov uznávaných
Medzinárodnou kynologickou federáciou - FCI.

Publikácie

Účtovníctva pre podnikateľov
a neziskové organizácie.

Jednoduché, podvojné účtovníctvo pre podnikateľov a učtovníctvo
pre neziskové organizácie.

Publikácie

VŠETKY
ZÁKONY
V PONUKE

Publikácie

ZÁKONY
VO VRECKOVOM
FORMÁTE

VRECKOVÉ PUBLIKÁCIE

NOŽIARSVO NA SLOVENSKU

OD POČIATKU NOŽIARSTVA PO DNEŠOK

 

Kúpiť teraz!

Príbeh služobníčky

Šokujúca vízia Ameriky budúcnosti od nositeľky BOOKER PRIZE 2000.
Zaujme pútavým dejom a nadčasovým posolstvom.

 

Publikácia

KNÍHKUPECTVO

HĽADAŤ

PARTNERI

Tlačiť

Manažérstvo kvality (história, koncepty, metódy)

Strategické myslenie, pri ktorom zákazník stojí v strede pozornosti na pozadí rámcových podmienok hospodárskej súťaže.
Predajná cena32,86 €
Predajná cena bez DPH29,87 €
Zľava
Suma DPH2,99 €
Cena / kg:
7d.gif
Popis

Manažérstvo kvality (história, koncepty, metódy)

Kvalita a jej manažérske zabezpečenie už dávno prestali byť doménou špičkových organizácií – konkurenčný boj núti čoraz viac podnikateľov zaoberať sa systémom manažérstva kvality (napr. normy ISO radu 9000) a zaviesť ich do praxe. V poslednom období však v súvislosti s manažmentom kvality nastal výrazný posun – kvalita výrobku alebo služby je síce nevyhnutnou, ale nie postačujúcou podmienkou úspešnosti. Produkciu podniku je potrebné hodnotiť komplexne s dôrazom na kvalitu všetkých činnosti (napr. model podnikateľskej výnimočnosti Európskej nadácie pre manažérstvo kvality). Kvalita na trhu kupujúceho sa netýka len jednotlivého výrobku alebo jeho výrobného postupu, ale tiež imidžu značky, ako aj skúseností, ktoré získavajú zákazníci v celom procese (vystupovanie, ponuka, uzatváranie zmlúv, priebeh objednávky, ďalšia podpora...). Týka sa celého podniku a jeho manažmentu.
Publikácia „Manažérstvo kvality“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. RNDr. Ing. Alexandra Mateidesa, CSc. má za cieľ zaplniť existujúcu medzeru na knižnom trhu. Vzhľadom k značnému rozsahu (752 strán väčšieho formátu) predstavuje akúsi encyklopédiu manažérstva kvality - jej hlavným cieľom je však na základe poznatkov a praktických skúsenosti priviesť podnikateľov a manažérov k strategickému mysleniu, pri ktorom zákazník stojí v strede pozornosti na pozadí rámcových podmienok hospodárskej súťaže.

Autori: prof. RNDr. Ing. Alexander Mateides, CSc.
doc. Ing. Ján Závadský, PhD.
Dr. Ing. Marie Gabryšová
Ing. Veronika Kuchárová
Ing. Ján Kapusta, PhD.
Ing. Juraj Cajchan
Ing. Peter Pohančaník
Počet strán: 752
Väzba: tvrdá
Rok vydania: 2006
Formát/ISBN: B5/80-8057-656-4

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.