Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania 2. diel (metódy)Manažérstvo kvality (história, koncepty, metódy)
Späť na: ODBORNÁ LITERATÚRA
Tlačiť

Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 diel (koncepty a skúsenosti)

Spokojnosť zákazníka s výrobkami a službami, ktoré im ponúkajú.
Predajná cena20,90 €
Predajná cena bez DPH19,00 €
Zľava
Suma DPH1,90 €
Cena / kg:
do7d.gif
Popis

Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 diel (koncepty a skúsenosti)

Publikácia oslovuje všetkých tých, ktorým leží na srdci spokojnosť zákazníka s výrobkami a službami, ktoré im ponúkajú: podnikateľov, manažérov a zamestnancov.

Druhý diel:

Autor: doc. Ing. RNDr. Alexander Mateides, CSc.
Počet strán: 272
Väzba: mäkká
Rok vydania: 1999
Formát/ISBN: A5/80-8057-113-9

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.