KNÍHKUPECTVO
HĽADAŤ
PARTNERI
Špeciálna ponuka
Základy európkeho práva pre manažérovSpokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 diel (koncepty a skúsenosti)

Služby - teória služieb - marketing služieb - kvalita služieb
Teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.
Predajná cena33,16 €
Predajná cena bez DPH30,15 €
Zľava
Suma DPH3,01 €
Cena / kg:

Popis
Služby - teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi
Súborná publikácia encyklopedického charackteru je určená manažérom rôznych druhov služieb a študentom. Sústreďuje sa na teóriu služieb, marketingu služieb, kvalitu v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.
Autor: | doc. Ing. Alexander Mateides, PhD. doc. Ing. Jaroslav Ďaďo, PhD. |
Počet strán: | 752 |
Väzba: | tvrdá |
Rok vydania: | 2002 |
Formát/ISBN: | A5/80-8057-452-9 |