KNÍHKUPECTVO
HĽADAŤ
PARTNERI
Aktuálne novinky
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 diel (koncepty a skúsenosti)Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania 2. diel (metódy)
Služby - teória služieb - marketing služieb - kvalita služieb
Teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.
Predajná cena40,70 €
Predajná cena bez DPH37,00 €
Zľava
Suma DPH3,70 €
Cena / kg:
Popis
Služby - teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi
Súborná publikácia encyklopedického charackteru je určená manažérom rôznych druhov služieb a študentom. Sústreďuje sa na teóriu služieb, marketingu služieb, kvalitu v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.
Autor: | doc. Ing. Alexander Mateides, PhD. doc. Ing. Jaroslav Ďaďo, PhD. |
Počet strán: | 752 |
Väzba: | tvrdá |
Rok vydania: | 2002 |
Formát/ISBN: | A5/80-8057-452-9 |