Prázdny košík
 
×
 x 

Prázdny košík

EPOS

Slovenské vtáky

 

Publikácia

FOTOMONOGRAFIE
PRÍRODY

Kúpiť teraz!

Prvé slovenské
vydania `Mayoviek`

MAYOVKY

 

 

 Horár Sever
 Poľovnícke príbehy z Liptova

Publikácie

Učebnice pre autoškoly

a žiadateľov o zbrojný preukaz

  • PSY – Kynologický náučný slovník

  • Plemená pracovných psov

  • Poľovné psy

  • Spoločenské psy, teriéry a chrty

Bohato ilustrované publikácie o vývoji plemien poľovných psov, spoločenských psov, teriérov a chrtov uznávaných Medzinárodnou kynologickou federáciou - FCI.

Publikácie

POĽOVNÍCKE
FOTOPRÍBEHY

PUBLIKÁCIE

KNÍHKUPECTVO

HĽADAŤ

PARTNERI

Tlačiť

Manažérstvo kvality (história, koncepty, metódy)

Strategické myslenie, pri ktorom zákazník stojí v strede pozornosti na pozadí rámcových podmienok hospodárskej súťaže.
Predajná cena39,90 €
Predajná cena bez DPH36,27 €
Zľava
Suma DPH3,63 €
Cena / kg:
do7d.gif
Popis

Manažérstvo kvality (história, koncepty, metódy)

Kvalita a jej manažérske zabezpečenie už dávno prestali byť doménou špičkových organizácií – konkurenčný boj núti čoraz viac podnikateľov zaoberať sa systémom manažérstva kvality (napr. normy ISO radu 9000) a zaviesť ich do praxe. V poslednom období však v súvislosti s manažmentom kvality nastal výrazný posun – kvalita výrobku alebo služby je síce nevyhnutnou, ale nie postačujúcou podmienkou úspešnosti. Produkciu podniku je potrebné hodnotiť komplexne s dôrazom na kvalitu všetkých činnosti (napr. model podnikateľskej výnimočnosti Európskej nadácie pre manažérstvo kvality). Kvalita na trhu kupujúceho sa netýka len jednotlivého výrobku alebo jeho výrobného postupu, ale tiež imidžu značky, ako aj skúseností, ktoré získavajú zákazníci v celom procese (vystupovanie, ponuka, uzatváranie zmlúv, priebeh objednávky, ďalšia podpora...). Týka sa celého podniku a jeho manažmentu.
Publikácia „Manažérstvo kvality“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. RNDr. Ing. Alexandra Mateidesa, CSc. má za cieľ zaplniť existujúcu medzeru na knižnom trhu. Vzhľadom k značnému rozsahu (752 strán väčšieho formátu) predstavuje akúsi encyklopédiu manažérstva kvality - jej hlavným cieľom je však na základe poznatkov a praktických skúsenosti priviesť podnikateľov a manažérov k strategickému mysleniu, pri ktorom zákazník stojí v strede pozornosti na pozadí rámcových podmienok hospodárskej súťaže.

Autori: prof. RNDr. Ing. Alexander Mateides, CSc.
doc. Ing. Ján Závadský, PhD.
Dr. Ing. Marie Gabryšová
Ing. Veronika Kuchárová
Ing. Ján Kapusta, PhD.
Ing. Juraj Cajchan
Ing. Peter Pohančaník
Počet strán: 752
Väzba: tvrdá
Rok vydania: 2006
Formát/ISBN: B5/80-8057-656-4

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.