Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 diel (koncepty a skúsenosti)Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania 2. diel (metódy)
Späť na: ODBORNÁ LITERATÚRA
Tlačiť

Služby - teória služieb - marketing služieb - kvalita služieb

Teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.
Predajná cena40,70 €
Predajná cena bez DPH37,00 €
Zľava
Suma DPH3,70 €
Cena / kg:
do7d.gif
Popis

Služby - teória služieb, marketing služieb, kvalita v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi

Súborná publikácia encyklopedického charackteru je určená manažérom rôznych druhov služieb a študentom. Sústreďuje sa na teóriu služieb, marketingu služieb, kvalitu v službách, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

Autor: doc. Ing. Alexander Mateides, PhD.
doc. Ing. Jaroslav Ďaďo, PhD.
Počet strán: 752
Väzba: tvrdá
Rok vydania: 2002
Formát/ISBN: A5/80-8057-452-9

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.