České a slovenské záväzkové právoOchrana majetku kapitálových spoločností
Späť na: ODBORNÁ LITERATÚRA
Tlačiť

Marketing služieb

Základné informácie o špecifikáciách marketingu vo sfére služieb, prierezový prístup ku skúmaniu tejto oblasti.
Predajná cena19,90 €
Predajná cena bez DPH18,09 €
Zľava
Suma DPH1,81 €
Cena / kg:
do7d.gif
Popis

V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj v teórii a praxi poskytovania služieb.
Publikácia „Marketing služieb“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. Ing. Jaroslava Ďaďa, PhD. má za cieľ dať čitateľom do rúk základné informácie o špecifikáciách marketingu vo sfére služieb, pričom autori zvolili prierezový prístup ku skúmaniu tejto oblasti.
Keďže ekonomický a sociálny význam služieb v našom hospodárstve neustále rastie, mali by tejto publikácii venovať pozornosť nielen špecialisti, príp. študenti, ale i podnikatelia a ekonómovia pôsobiaci vo sfére služieb.

Autor: prof. Ing. Jaroslav Ďaďo, PhD.
Ing. Janka Petrovičová, PhD.
Ing. Miroslava Kostková
Počet strán: 304
Väzba: tvrdá
Rok vydania: 2006
Formát/ISBN: A5/80-8057-662-9

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.