KNÍHKUPECTVO
HĽADAŤ
PARTNERI
Aktuálne novinky
![](/images/stories/virtuemart/product/Spokojnos___z__k_506eb7063e8b7.jpg)
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania 2. diel (metódy)
Druhý diel úspešnej publikácie sa venuje metódam výskumu spokojnosti zákazníkov.
Predajná cena20,90 €
Predajná cena bez DPH19,00 €
Zľava
Suma DPH1,90 €
Cena / kg:
![do7d.gif](http://epos.sk/components/com_virtuemart/assets/images/availability/do7d.gif)
Popis
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania 2. diel (metódy)
Druhý diel úspešnej publikácie sa venuje metódam výskumu spokojnosti zákazníkov.
II. diel tejto publikácie vás oboznámi s postupom, ako viesť výskum trhu, ktorý presne ohodnotí uspokojenie požiadaviek vašich zákazníkov a poskytne vám spoľahlivé údaje, na ktorých môžete založiť dôležité manažérske rozhodnutia a sledovať zlepšenia v činnostiach firmy.
Autor: | doc. RNDr. Ing. Alexander Mateides, CSc. doc. Ing. Jaroslav Ďaďo, CSc. |
Počet strán: | 256 |
Väzba: | mäkká |
Rok vydania: | 2000 |
Formát/ISBN: | A5/80-8057-224-0 |